שנים אוחזים ב'ניו יורק טיימס' • דנון תוקף את המזכ"ל שתקף את ישראל

דוד לזר 1 Comment on שנים אוחזים ב'ניו יורק טיימס' • דנון תוקף את המזכ"ל שתקף את ישראל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל באו"ם דני דנון תקף בחריפות את מזכ"ל הארגון באן קי-מון וטוען כי רק במקרה של ישראל יש גינוי לטרור עם הסתייגות.

"מזכ"ל האו"ם טוען כי ההיסטוריה מוכיחה שבני אדם תמיד יתנגדו לכיבוש אך שום דבר אינו יכול להצדיק רצח ישראלים חפים מפשע. דבריו של המזכ"ל מעניקים לגיטימציה להסתה לטרור ולאלימות של הרשות הפלסטינית", אמר שגריר ישראל באו"ם דנון במאמר שהתפרסם בעיתון האמריקני "ניו-יורק טיימס".

כזכור, רק שבוע לאחר שתקף באן קי מון את המדיניות הישראלית ביהודה ושומרון, הוא פרסם מאמר ב"ניו יורק טיימס", תחת הכותרת "ישראל, לא לירות בשליח", ובו הוא מצהיר כי "הכיבוש מוביל לכעס ולייאוש, שמובילים לקיצוניות ולאלימות. טבע האדם הוא להתנגד לכיבוש".

"אין שום תירוץ שמצדיק טרור. אני מגנה זאת חד-משמעית", כתב. "עם זאת, לא יעלה על הדעת שצעדי ביטחון לבדם יעצרו את האלימות. כפי שהזהרתי במועצת הביטחון בשבוע שעבר, הייאוש והתסכול הפלסטיניים צומחים תחת המשקל הכבד של כיבוש בן חצי מאה. להתעלם מכך לא יגרום לזה להיעלם. אף אחד לא יכול להכחיש שהמציאות היום-יומית של כיבוש מעוררת כעס וייאוש, שהם הגורמים העיקריים של אלימות וקיצוניות, והם מערערים כל תקווה לפתרון של שתי מדינות".

כעת, דנון פרסם טור באותה הבמה כתגובה לדבריו של המזכ"ל.



1 תגובות

מיין תגובות